Gel-A-Peel op de Tinadag-XL

Gel-A-Peel op de Tinadag-XL

MGA vroeg ons om het nieuwe product Gel-A-Peel onder de aandacht te brengen van de Tweens. Met Gel-A-Peel kun je door middel van gel tubes, allerlei superleuke sieraden en accessoires ontwerpen. De uitgelezen plek om dit te promoten was meteen duidelijk: het Tinadag-XL weekend. Het pretpark Duinrell stroomt tijdens dit weekend vol met meiden en jongens uit de doelgroep.

Om deze doelgroep in contact te brengen met Gel-A-Peel en mede door onze ervaring op de Tinadag-XL hebben we gezorgd voor de gehele organisatie. In een 50m2 stand organiseerden we workshops en was er gelegenheid het product te kopen. (Awareness en Sales) Al snel ontstonden er rijen vol enthousiaste kinderen en moeders. Een groot succes: zondagmiddag waren we helemaal uitverkocht.

Op YouTube werd de aanwezigheid van Gel-A-Peel op de Tina-dag aangekondigd door de YouTuber Yvonne Coldeweijer (lifeofyvon) met een win-actie. De winnaars op haar kanaal kregen een workshop van de YouTuber tijdens de Tina-dag. Uiteraard maakte ze ook hier een video van.